بازدید 1752

رئیسی: عشایر مولدترین بخش از جمعیت کشورند

رئیس جمهور با تمجید از ایستادگی همیشگی عشایر در طول تاریخ در مقابل ظلم و نیز حضور درخشان آنها در عرصه‌های پاسداری از انقلاب و دوران دفاع مقدس، بر حفظ هویت فرهنگی و ملی عشایر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۲۰۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ 17 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی عصر روز پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان چهارمحال و بختیاری، در دیدار جمعی از سران و نمایندگان عشایر استان، با اشاره به اهتمام دولت برای رسیدگی به مشکلات و رفع نیازهای عشایر کشور افزود: عشایر به لحاظ نقش‌آفرینی همه اعضای خانواده در فرآیند تولید، مولدترین بخش از جمعیت کشور هستند.

رئیسی با تمجید از ایستادگی همیشگی عشایر در طول تاریخ در مقابل ظلم و نیز حضور درخشان آنها در عرصه‌های پاسداری از انقلاب و دوران دفاع مقدس، بر حفظ هویت فرهنگی و ملی عشایر تاکید کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیاری برای عشایر انجام شده، بر تلاش بیشتر برای انجام کارهای نکرده و باقیمانده تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات ایل‌راه‌ها، ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب برای جوانان عشایر، رسیدگی به مشکلاتی که در گذشته در زمینه اعطای زمین برای چرای دام به عشایر اختصاص پیدا کرده اما مورد کاربری‌های دیگری قرار گرفته است، ایجاد همراه‌سرا برای خانواده‌های عشایری که نیاز به مراجعه به بیمارستان‌ها پیدا می‌کنند و کمک به تقویت تولیدات عشایری مورد توجه دولت مردمی است و پیگیری خواهد شد.

رئیسی در پاسخ به درخواست تعدادی از حاضران برای سفر به لردگان، با بیان اینکه حضور در این منطقه در برنامه سفر ما پیش‌بینی شده بود، اما به دلیل پیش‌بینی هواشناسی لغو شد، اظهار داشت: بنده تاکید دارم که به همه مناطق کشور سفر کنم و سفر بنده به لردگان نیز شاید دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز ندارد و حتما به حضور مردم عزیز لردگان خواهیم رسید.

در پایان این دیدار رئیس جمهور نماز مغرب و عشا را در جمع سران و نمایندگان عشایر حاضر اقامه کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست